آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

معرفی آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه غرب تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران ادامه »

آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج

آموزشگاه های آرایشگری زنانه در کرج - بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه تهران

کلاس آموزش آرایشگری زنانه در تهران ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه کرج

آموزش آرایشگری زنانه در کرج ( بهترین آموزشگاه آرایشگری در کرج ) ادامه »

آموزش آرایشگری بانوان

معرفی بهترین مراکز آموزش آرایشگری بانوان در تهران با ارئه مدرک معتر از سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه »

 
آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه

آموزشگاه رنگ و مش تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش مو در محدوده غرب تهران- شرق تهران- شمال تهران

دوره آموزش تخصص رنگ و مش (کاربرمواد) در آموزشگاه های آرایشگری تهران با دریافت مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور همراه است.

دوره تخصصی رنگ و مش برای رنگ کارهایی که دوره مبتدی را گذرانده اند و دست شان راه افتاده است برگزار میشود.

 

 

خلاصه سر فصل های کار با مواد دوره مبتدی رنگ و مش

پآلودگی زدایی محیطی ،حفاظت وبهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری ، بررسی عملکرد پوست سر، ساختمان مو ومراقبت از آنها ، ترکیب رنگ مو ، پراکسید ، رنگ نمودن موی طبیعی و رنگ نشده ، رنگ نمودن موی رنگ شده، کاتالوگ خوانی، رنگ شناسی، مش با کلاه، دکلراسیون مو ، صافی مو ، فر کردن مو ، رنگساژها، رفله گیری، مراقبت از مو قبل و بعد از کاربا مواد شیمیایی و …

 

دوره تخصصی آموزشگاه رنگ و مش در تهران

دکلره کامل پایه بالای ۱۰ ریشه گیری دکلره ها
روشن کردن مو بدون دکلره بالیاژهای ترکیبی
لایت های رنگی ریشه گیری لایت ها
مش ستاره ای ریموو رنگ مو
فر دایم روی موی رنگ شده فر دایم روی موی دکلره شده
مردانساژ هایلایت های فانتزی
آمبره، سامبره، ، بالیاژ انواع لایت، رنگ های کهکشانی

 

هزینه دوره و نحوه برگزاری کلاس رنگ و مش

هزینه دوره و نحوه برگزاری کلاس رنگ و مش در تهران; آموزش اصولی، محیط حرفه ای ، هنرآموزان مختلف، هزینه آموزش مناسب باعث شده است که کارآموزان آموزشگاه های معرفی شده را جز بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای انتخاب کنند.

هزینه دوره و نحوه برگزاری کلاس رنگ و مش، آموزشگاه رنگ و مش در تهران

دوره تخصصی رنگ مو در آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای معرفی شده در بالای ، متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است. کلاس های این دوره به شکل خصوصی(۱ تا ۳ نفر) و نیمه خصوصی(۴ تا ۸ نفر) برگزار می شود. همچنین برای خانم های شاغل و عزیزانی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان تشکیل کلاس در روزهای تعطیل و معرفی به خوابگاه نزدیک آموزشگاه وجود دارد.

 

ابزارها و وسایل دوره رنگ و مش در آموزشگاه تهران

در این آموزش ها بعضی از مواد و لوازم بصورت رایگان از سمت آموزشگاه آرایشگری در اختیار هنرجویان قرار می گیرد. ابزارها و وسایل موردنیاز دوره رنگ و مش تهران; جدیدترین تکنیک‌ها در این کلاس‌های آموزش خواهید دید. آموزش کامل رنگ مو از مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌شود که از ابزارهایی مانند: انواع شانه و برس های مخصوص، حوله و پیش بند یکبار مصرف، کلاه، انواع اکسیدان، ماسک مو و نرم کننده، فویل آلومینیوم، پودرهای مخصوص دکلره،انواع فرچه رنگ و دکلره، فویل مخصوص لایت، سوئیت مش برای هایلایت، شانه دم فلزی، شانه دانه درشت، سشوار و اتوی مو، کاسه رنگ و انواع آن استفاده می‌شود.

 

هزینه دوره مبتدی نیمه خصوصی آموزشگاه رنگ و مش تهران

نام دوره: رنگ و مش (کاربرمواد)
مدت آموزش: ۱۲ جلسه (۳۶ ساعت)
تعداد نفرات در کلاس: ۳تا ۸نفر
شهریه نیمه خصوصی: ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان

هزینه دوره مبتدی خصوصی آموزشگاه رنگ و مش تهران

نام دوره: رنگ و مش (کاربرمواد)
مدت آموزش: ۱۲ جلسه (۳۶ ساعت)
تعداد نفرات در کلاس: ۱ تا ۳ نفر
شهریه نیمه خصوصی: ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

 

هزینه دوره پیشرفته نیمه خصوصی آموزشگاه رنگ و مش تهران

نام دوره: رنگ و مش (کاربرمواد)
مدت آموزش: ۱۲ جلسه (۳۶ ساعت)
تعداد نفرات در کلاس: ۳ تا ۸ نفر
شهریه نیمه خصوصی: ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

 

هزینه آموزش دوره خصوصی پیشرفته آموزشگاه رنگ مو تهران

نام دوره: (کاربرمواد)
مدت آموزش: ۱۲ جلسه (۳۶ ساعت)
ظرفیت کلاس: ۱ تا ۳ نفر
شهریه خصوصی: ۴٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

 

توانایی و مهارت های متخصص دوره آموزش رنگ مو

متخصص رنگ و مش بعد اتمام دوره در آموزشگاه باید به مهارت های زیر مسلط باشد:

متخصص دوره آموزش رنگ مو، آموزشگاه رنگ و مش در تهران

۱- مهارت ترکیب انواع رنگ مو

۲-مهارت در کاتالوگ خوانی و تشخیص پیگمنت های رنگ و مو

۳- مهارت دکلره کردن انواع مو و رنگ مو

۴- مهارت در اجرای انواع لایت ها با فویل و سوئیت مش یا کلاه مش

۵-توانایی ریشه گیری انواع مو

۶- روشن کردن مو بدون استفاده از دکلره

۷-توانایی تیره کردن موی رنگ شده و بدون رنگ بدون اینکه مو چرک و مات شود.

۸-شناخت روش‌های پاک کردن یا ریموو رنگ مو (دکوپاژ)

۹-مهارت در انجام انواع هایلایت و بلیاژ

۱۰- شناخت انواع اکسیدان ها و کاربد آنها

۱۱-مهارت تبدیل انواع رنگ مو به یکدیگر

۱۲-داشتن مهارت در فر کردن دائم مو

۱۳-آشنایی با مراقبت‌های لازم بعد از رنگ مو

 

 

بازار رنگ و مش سمت تهران و شهرهای دیگر چطوره؟

در حالت کلی بازار رنگ و مش در تهران و دیگر شهرای کشور خیلی خوب است .تب و تاب بالای خانم ها برای یادگیری و کسب درآمد از رشته های مختلف آرایشگری مخصوصا رنگ و مش در این روزها زیاد شده است و هر روز هم به طرفداران این رشته اضافه می شود.  رنگ کردن مو علاوه بر افزایش جذابیت و زیبایی ظاهری چهره، بعضی خانم ها که پا به سن میانسالی میگذارند به دلیل سفید شدن موهایشان ناچار به رنگ کردن موهای خود هستند. حضور در مجالس و میهمانی ها و پیروی از مد هم دلیل دیگر داغ بودن بازار کار این رشته آرایشگری زنانه می باشد.با این اوصاف میتوان گفت دوره رنگ و مش یکی از دوره های پولساز آرایشگری زنانه تبدیل شده است.

 

چگونه یک متخصص رنگ و مش شویم؟

آموزشگاه های آرایشگری بالای سایت، موظف هستند کارآموزان را به صورت اصولی و حرفه ای طبق استاندارد فنی حرفه ای آموزش دهند.  کارآموز بعد از آموزش انواع متد های رنگ کردن موی زنانه، متداول در آرایشگاه های زنانه، و تمرین بر روی مدل زنده در آموزشگاه و یادگیری تکنیک های رنگ و مش و ریزه کاری های رنگ کردن مو باید وارد بازار کار شود و خودتان یادگیری هایتان را پیاده کنید. طبعا اشکالاتی هم خواهید داشت که باید با آموزشگاه ارتباط برقرار کرده و رفع اشکال کنید. پشتکار و تمرین و به روز بودن شما باعث میشود تا شما یک متخصص رنگ و مش تبدیل شوید. متخصص رنگ مو با مشاهده فیلم های رنگ کاران و شرکت در ورکشاپ های رنگ مو که توسط متخصصان این حرفه برای رنگ کارها تشکیل میشود شرکت کرده و خودش را به روز نگه دارد.

 

آموزش عملی رنگ و مش شامل چیست؟

آموزش های عملی مورد نیاز یک رنگ کار مو در آموزشگاه شامل: مش با فویل، ترمیم مش، مش شعاعی، دکوپاژ،شامپو شیمیایی، دکلره کامل، ترمیم دکلره، مردانساژ هایلایت های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ و روش کهکشانی  که بر روی مدل زنده آموزش میبنید.

 

هایلایت مو چیست؟

به روشن کردن لایه هایی از مو ی سر بنا به درجه روشنی مش یا هایلایت می گویند. اگر لایه‌هایی از موی تیره و یا متوسط حدود ۲ تا ۳ درجه به رنگ روشن درآورده شود آنرا مش هایلایت می‌گویند.

 

مش با کلاه چیست؟

ابتدا مو‌ها را شانه کرده. بعد وقتی کلاه را بر سر می‌گذارید با یک قلاب (مانند قلاب قلاب بافی) دسته‌های انتخابی مو را از داخل سوراخ‌های کلاه بیرون می‌کشید. بدین صورت بخشی از مو از بقیه موی سر جدا خواهد شد.

 

مش مو با فویل چگونه است؟

مش با فویل اصطلاحا مش تکه ای هم نام دارد که با کاغذ فویل انجام میگیرد در این روش، لایه هایی از مو که باید رنگ شود رنگ کرده و در لای فویل قرار میدهند.

 

رنگساژ در رنگ و مش چیست؟

رنگِ بعد از دکلره را رنگساژ می‌گویند. برای تهیه آن یک چهارم از رنگ مورد نظر را با اکسیدان و آب ترکیب کرده تا مثل ماست شوند. سپس به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه صبر کنید و آن را بشوئید.

 

لولایت مو یعنی چی؟

نوعی مش مو است که باید لایه‌هایی از موی روشن را حدود ۳ درجه به رنگ تیره درآورند که آنرا مش لولایت می‌نامند.

 

فریزینگ در مش مو چیست؟

اگر لایه‌هایی از موی مشکی را حدود ۹ درجه به رنگ روشن (بلوند کاملاً روشن) در آورده شود و یا برعکس لایه‌هائی از موی بلوند کاملاً روشن را به رنگ مشکی در آورند آن را اصطلاحاً مش فریزینگ می‌گویند.

 

مش سان لایت (Sunlight) چیست؟

در مش سان لایت sunlight باید قسمت مرکزی سر به شکل دم اسبی بسته شود . ساقه های دم اسبی و ساقه های باقیمانه در قسمت پایین دم اسبی باید بلوند باشد. اگر قسمت بالایی سر (از ریشه تا وسط سر) را تیره کنیم و سپس ساقه مو را با رنگ هایی که در نور آفتاب هستند مثلا (طلایی و مسی) رنگ و لایت کنیم آن را مش سان لایت می نامند.

 

چگونه رنگ نامطلوب مو در رنگ و مش حذف میشود؟

عمومی ترین روش برای حذف رنگ نامطلوب مو، دکلره می باشد. منتها دکلره به تنهایی ممکن است سبب آسیب به موهای ترد و شکننده شود.پس بایستی دنبال روش ملایمتری بود. دکوپاژ روشی ملایم و موثر برای حذف رنگ موی نامطلوب است. روش دکوپاژ مو از ترکیب یک پیمانه پودر دکلره خوب+یک پیمانه اکسیدان ۹ درصد+یک پیمانه شامپو مناسب حاصل می شود. در ضمن افزودن قطره آنتی دمیج – اولاپلکس و خاویار مو از آسیب احتمالی رنگ حین شامپو شیمیایی جلوگیری می نماید. البته این روش و در حالت کلی حذف رنگ مو از موها ، باید توسط متخصص رنگ مو انجام شود . انجام این نوع کار ها در خانه باعث اسیب دیدگی و سوختگی مو میشود.

درسته بعضی روش های تو اینترنت است ولی با این وجود رعایت نکاتی و تکنیک هایی لازم است که هر متخصص به صورت رایگان این اطلاعات را در اختیار افراد نمیگذارد.

 

قیمت رنگ و مش در تهران

بسیاری از آرایشگران شهرستان مختلف کشورمان ،تو اینترنت دنبال سرچ (قیمت رنگ و مش در تهران) هستند. شنیده میشود بعضی ها ، قیمت تهران را تو شهرستانها به مشتریهاشون میدهند. خدمت این عزیزان عرض شود; این نوع تعیین نرخ اشتباه است. قیمت رنگ و مش در تهران بسته به شرایط مختلف صددرصد از شهرستانها زیادتر باید باشد با این قیمت گذاری نمیتوانید مشتری خود را نگه دارید یا برای خود مشتری جمع کنید. هزینه های رفت و آمد در تهران، مدت زمان رسیدن به سرکار (ترافیک)، هزینه های زندگی، تخصص و سابقه رنگ و مش کار، هزینه بسیار بالای سالن ها یا هزینه اجاره اتاق در آرایشگاه ها و … همه اینها دست به دست هم میدهند و دستمزد یک آرایشگر در تهران را تعیین میکنند. ولی این هزینه ها در شهرستان ها خیلی کمتر است . شما میتوانید نسبت به مواردی که ذکر شد قیمت خدماتتون را تعیین کنید تا مشتری هم راضی باشد.

 

حمام رنگ در رنگ و مش مو

موهای دکلره تان به سمت زردی رفته در نتیجه باید برای یکدست کردن رنگ موهایتان کاری انجام دهید و حمام رنگ ایده خوبی خواهد بود و برای گرفتن نتیجه مطلوب به روش زیر انجام دهید:
واریاسیون نقره واریاسیون خاکستری کمی واریاسیون بنفش به اندازه سه برابر اکسیدان رنگ ها را باهم مخلوط کرده و به مدت ۵ الی ۸ دقیقه ماساژ دهید تا تمام زردی مو گرفته شود و سپس رنگساژ انتخابی خود را استفاده نمایید.

 

 آموزشگاه ترکیب رنگ مو تهران

آموزشگاه ترکیب رنگ مو تهران; ۱۰ تا از رنگ موهای ترکیبی و پرطرفدار: رنگ کرم دودی، رنگ کرم چرک، رنگ کرم نخودی، رنگ نسکافه ای، رنگ کنفی، رنگ ماسه ای، رنگ خاکی، رنگ عروسکی، رنگ پیازی، رنگ دودی زیتونی

 

?فرمول ترکیب رنگ مو دودی زیتونی با هایلایت?

فرمول ترکیب رنگ دودی زیتونی با هایلایت

ترکیب این رنگ مو زمینه دودی ۶ ۶۰ میل +زیتونی ۶ ۵۰ میل +خاکستری ۳۰ میل +واریاسیون نقره ای ۱۰ سانت +واریاسیون دودی ۵ میل +اکسیدان ۱٫ و هایلایت پایه ی ۸ ترکیب زیتونی ۸ ۵۰ میل +زیتونی ۷ ۳۰ میل +دودی ۶ ۳۰ میل +واریاسیون سبز ۳ سانت +واریاسیون نقره ای ۲ سانت +اکسیدان ۱٫

 

✅فرمول ترکیبی رنگ موی خاکی

فرمول ترکیب رنگ موی خاکی، آموزشگاه رنگ و مش تهران

رنگ موی شکلاتی شماره ۶+ رنگ موی N7+ اکسیدان شماره ۶+ پایه دکلره ۸ یا ۹

 

??فرمول رنگ مو قهوه ای زیتونی

فرمول رنگ مو قهوه ای زیتونی، آموزشگاه رنگ و مش در تهران

اکسیدان شماره ۲، ۷۰ میل رنگ موی زیتونی شماره ۶، ۱۰ سانت واریاسیون سبز، ۳۰ میل رنگ موی زیتونی شماره ۵ ، ۳۰ میل رنگ موی دودی شماره ۶

 

 

بهترین آموزشگاه های رنگ و مش در استان تهران

بهترین آموزشگاه های رنگ و مش در استان تهران، رنگ کردن ریشه مو

بهترین آموزشگاه های رنگ و مش مو در استان تهران; طریقه رنگ کردن ریشه مو; ممکن است بخواهید فقط ریشه ها را رنگ کنید چون رنگ کمتری مصرف می شود و در نتیجه هزینه کمتری خواهید کرد اما به هر صورت رنگ کردن ریشه هم روش خاص خود را دارد. رنگ کردن ریشه مو به صورت حرفه ای در آموزشگاه های آرایشگری زنانه تهران آموزش داده میشود در صورت تمایل با شماره تلفن های بالا تماس بگیرید . برای کلیه رنگ ها، باید رنگ آمیزی را از پشت سر شروع کنید و به طرف جلو ادامه دهید البته حواستان باشد که فقط ریشه، اما زمان لازم برای رنگ گرفتن با توجه به نوع موها متفاوت است. توصیه ما این است که برای موهای نازک ۳۰ دقیقه و برای موهای ضخیم ۴۰ دقیقه صبر کنید. پس از طی شدن زمان مناسب وقت آن است که تمام موها را یکرنگ کنید. بهتر است اول قسمت انتها و وسط موها را با آب فشان مرطوب کنید و بعد رنگ روی ریشه ها را با استفاده از یک شانه رنگ به قسمت های طولی و انتهایی موی خود انتقال داده و ۱۰ دقیقه صبر کنید. برای ثبت نام در بهترین آموزشگاه های رنگ و مش در استان تهران تماس بگیرید.

 

 

رنگ و مش روشن

مدل رنگ و مش روشن، بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران

مدل رنگ و مش روشن دخترانه زیبا

رنگ و مش روشن برای پوست های سبزه، بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران

رنگ و مش روشن مناسب پوست های سبزه

رنگ و لایت و مش روشن، بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران

رنگ و لایت و مش روشن

هایلایت عسلی روشن، آموزشگاه رنگ و مش تهران

هایلایت عسلی روشن – یک رنگ و مش لاکچری

لایت روشن روی زمینه قهوه ای، بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران

لایت روشن روی زمینه قهوه ای

رنگ و مش روشن با زمینه طوسی یا خاکستری، بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران

رنگ و مش روشن با زمینه طوسی یا خاکستری

لایت روشن با زمینه تیره، بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران

لایت روشن با زمینه تیره

رنگ و مش روشن سوزنی-بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران

رنگ و مش روشن سوزنی

رنگ و مش شیک مخصوص تابستان - بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران

رنگ و مش شیک مخصوص تابستان

 

آموزشگاه آرایشگری زنانه

3 دیدگاه درباره آموزشگاه رنگ و مش تهران

  1. سیما حکمت گفت:

    میشه دکلره کردن مو با پایه کار بامواد را آموزش بدین. ممنون

    • آموزشگاه آرایشگری زنانه گفت:

      پاسخ سیما حکمت

      عزیزم خیلی دکلره کردن مو مبحث ش سنگین ه

      یک دوره کامل هست و مدرک جداگانه داده میشود .

      باید بری کلاس دکلره با بیرنگ کردن مو

      اما اصول پایه اش این هست

      دکاپاژ یا بیرنگ کردن مو بوسیله دکلره و هیدروکساید

      ما ۱۰ و گاهی تا ۱۱ و ۱۲ پایه دکلره داریم برای مو بستگی به رنگ پایه مو و جنس و رنگدانه مو و نژاد و وضعیت هورمونی و … فرد دارد و …
      از طیفی از قهوه ای و قرمز و نارجی و زرد و زرد روشن را شامل میشود.
      از پودر دکلره+اکسیدان استفاده میکنیم.

      دکلره چند رنگ داره
      آبی
      سفید
      بنفش
      خاکستری
      زغال
      یخ
      و دکلره های رنگی
      اکسیدان چند درجه یا شماره داره
      اکسیدان نیم یا ۳درصد
      یک یا ۶ درصد
      دو یا ۹ درصد
      سه یا ۱۲درصد

  2. ناشناس گفت:

    رنگ‌هایش قشنگ می‌خوام یاد بگیرم سر خودم رنگ کنم دیگه پول آرایشگاه ندم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.