آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

معرفی آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه غرب تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران ادامه »

آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج

آموزشگاه های آرایشگری زنانه در کرج - بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه تهران

کلاس آموزش آرایشگری زنانه در تهران ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه کرج

آموزش آرایشگری زنانه در کرج ( بهترین آموزشگاه آرایشگری در کرج ) ادامه »

آموزش آرایشگری بانوان

معرفی بهترین مراکز آموزش آرایشگری بانوان در تهران با ارئه مدرک معتر از سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه »

 
آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه

چقدر طول میکشه ارایشگری یاد بگیرم

چقدر طول میکشه ارایشگری یاد بگیرم

چقدر طول میکشه ارایشگری یاد بگیرم ; آرایشگری زنانه یک حرفه زنانه جذاب و مفرح و شاد و پر از ایده است که هر چه قدر شما حرفه ای تر باشید و مهارت زیادی در انجام خدمات آرایشگری داشته باشید آرایشگاه و اموزشگاه شما پر رونق و پر مشتری خواهد بود .

 

مدت زمان آموزش آرایشگری زنانه

حرفه های آرایشگری زنانه دارای تنوع زیادی هستند که دوره آموزشی هر کدام از استاندارد های مراقبت و زیبایی با دیگر دوره ها تفاوت دارد. استاندارد های حرفه آرایشگری اگر به صورت اصولی در آموزشگاه های آرایشگری آموزش داده شوند مدت زمان زیادی حدودسه ماه لازم است تا یک حرفه آرایشگری آموزش داده شود .

 

یادگیری دوره های آرایشگری

یادگیری دوره های آرایشگری به علاقه، پشتکار و همت فرد بستگی دارد. تمرینات مداوم آموخته ها یکی از اصول آموزش آرایشگری است. شاید در بین این تمرینات اشتباه زیادی رخ دهد که با تمرین و جستجو برای رفع اشکال ، مطالب زیادی را میتوان آموخت. هر چه قدر تمرین شما بیشتر باشد زودتر آرایشگری خرفه ای میشوید.

 

آموزش آرایشگری زنانه

 

چقدر طول میکشه ارایشگری یاد بگیرم.

با توجه به زیاد شدن متد های آموزشی بدون استاندارد که به صورت سلیقه ای توسط برخی ارایشگران ارائه میشود باعث شده تا این نوع اموزش ها که به صورتی ساعتی انجام میشود کیفیت خدمات اموزشی را پایین اورده و باعث شده آرایشگر حرفه ای از هنرجو ساخته نشود و هنرجو مجبور به صرف هزینه های زیادتر و اختصاص مدت زمان آموزش بیشتری در دیگر آرایشگاه ها و اموزشگاه ها شود .

 

آرایشگری زنانه را باید عملی یاد بگیرید

تمام رشته های آرایشگری باید به صورت عملی همراه با آموزش تئوری در یک آموزشگاه آرایشگری آموزش داده شود. آموزش آرایشگری بدون داشتن دوره های عملی به درد کسی نمیخورد. تو شبکه های اجتماعی درباره آموزش های تئوری، خیلی زیاد تبلیغ میکنند ولی پایه و اساس استاندارد دوره های آرایشگری فنی حرفه ای ، رو پایه آموزش های عملی بسته شده است.

 

شهریه دوره های آرایشگری زنانه

دوره های آرایشگری شهریه های تعیین شده ای دارند که سازمان فن حفه ای این شهریه ها را تعیین کرده و اموزشگاه ها را موظف کرده طبق شهریه مشخص شده ، شهریه دوره ها را دریافت کنند. متاسفانه چند سالی است بعضی از آموزشگاه ها از این شهریه ها تخطی میکنند و با ترفند های مختلف شهریه های زیادتری دریافت میکنند.

 

دو تا دوره پرطرفدار آرایشگری زنانه

طول دوره آموزشی کاشت ناخن

دوره آموزش کاشت ناخن

کاشت ناخن یکی از دوره های پرطرفدار آرایشگری زنانه است که مشتری های نسبتا زیادتری هم دارد . آموزش کاشت ناخن از ۵ – ۶ روز شروع میشود و تا ۲۰ جلسه ادامه دارد . بعضی ناخن کار ها هم کمتر از ۴ روز هم اموزش میدهند ولی با این آموزش های کوتاه مدت، نمیتوان حرفه ای را یاد گرفت.

 

دوره نیمه خصوصی خدمات ناخن
نام حرفه: کاشت ناخن اکرولیک و طراحی ناخن
مدت دوره: ۲۰ جلسه
تعداد نفرات: ۱ الی دو نفر
هزینه دوره: ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
زمان هر جلسه: ۱٫۵ ساعت

اگر شما ناخن کار هستید و دوره خاصی میخواهید شرکت کنید و متد خاصی از کاشت ناخن را میخواهید یاد بگیرید با چند ساعت آموزش میتوانید آپدیت شوید و تکنیک های جدیدی یاد بگیرید. ولی ناخن کار مبتدی احتیاج با آموزش های بلند مدت و چند روزه دارد.

 

طول دوره آموزشی میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن یکی از دوره های جدید و پر محتوا آرایشگری زنانه است که با آموزش این حرفه خدمات زیادی را میتوانید به مشتری ارائه دهید . خدماتی که بعد از اموزش میکروپیگمنتیشن ارائه میشود عبارتند از: انواع هاشور ابرو با متدهای مختلف ، سایه ابرو، تاتو لب، خط لب، حجیم سازی لب، خط چشم، سایه چشم، ایجاد بن مژه، اسکالپ سر و دیگر کارهای تخصصی دیگر.

دوره خصوصی میکروپیگمنتیشن
نام دوره: میکروپیگمنتیشن
مدت دوره: ۱۶  ساعت
تعداد نفرات:  ۱ الی ۳ نفر
هزینه دوره: ۴٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
تعداد جلسات: ۱۸ الی ۲۰ جلسه

 

در فضای مجازی تبلیغات زیادی برای آموزش غیر حضوری میکروپیگمنتیشن انجام میشود ولی حرفه های آرایشگری که باید به صورت عملی رو مشتری در آرایشگاه انجام دهید را نمیتوانید به صورت تئوری آموزش ببینید.

 

آموزش آرایشگری زنانه چقدر طول میکشد

آموزش رنگ و مش

چقدر طول میکشه آرایشگری زنانه یاد بگیرم

آموزش گریم و میکاپ

آموزش آرایشگری زنانه چقدر طول میکشد

آموزش شینیون مو چقدر طول میکشد

آموزشگاه آرایشگری زنانه

2 دیدگاه درباره چقدر طول میکشه ارایشگری یاد بگیرم

  1. پریناز رامسری گفت:

    من مبتدی بودم و به حرفه کوتاهی مو علاقه داشتم آموزشگاه دوبانو خانم فرحزادی اومدم و آموزش دیدم آموزش شون خیلی خوب و عالی بود من راضی بودم دستتون درد نکنه خانم فرحزادی . جز بهترین ها سمت صادقیه و غرب تهران هستند .
    من تو ۱۰ جلسه کامل یاد گرفتم . پشتیبانی شون هم عالیه .

  2. ناشناس گفت:

    خیلی عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.