آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

معرفی آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه غرب تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران ادامه »

آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج

آموزشگاه های آرایشگری زنانه در کرج - بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه تهران

کلاس آموزش آرایشگری زنانه در تهران ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه کرج

آموزش آرایشگری زنانه در کرج ( بهترین آموزشگاه آرایشگری در کرج ) ادامه »

آموزش آرایشگری بانوان

معرفی بهترین مراکز آموزش آرایشگری بانوان در تهران با ارئه مدرک معتر از سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه »

 
آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه

درمان موخوره – رفع موخره – موخوره چیست؟

درمان موخوره - درمان موخره - موخوره چیست؟

درمان موخوره – رفع موخره – موخوره چیست؟

موخوره یا شکنندگی موها، یکی از مشکلات شایع موها است که موجب شکنندگی و تقسیم شدن موها می‌شود. این مشکل معمولا به دلیل آسیب دیدن طولانی مدت موها، افت کیفیت موها و عدم تغذیه مناسب موها ایجاد می‌شود.

حرفه مراقبت از پوست و مو می‌تواند به کاهش خطر شکنندگی موها کمک کند. به طور مثال، استفاده از شامپوهای مرطوب کننده و حاوی مواد تغذیه‌ای مانند پروتئین‌های مو، ویتامین‌ها و روغن‌های طبیعی می‌تواند به تقویت موها و کاهش خطر شکنندگی موها کمک کند. همچنین، استفاده از ماسک‌های طبیعی حاوی مواد تغذیه‌ای مانند عسل، آووکادو و روغن‌های طبیعی نیز می‌تواند به تقویت موها و کاهش خطر شکنندگی آن‌ها کمک کند.

به طور کلی، رعایت روش‌های مراقبتی مناسب برای پوست و موها می‌تواند به جلوگیری از شکنندگی موها و حفظ سلامت و زیبایی آن‌ها کمک کند. همچنین، مشاوره با متخصص مراقبت از پوست و مو می‌تواند به شناسایی عوامل موثر در شکنندگی موها و تعیین روش‌های مناسب برای مراقبت از موها کمک کند.

موخوره چیست؟

موخوره یا شکستن موها دلایل مختلفی دارد. موهای سالم به یک کوتیکول داخلی وابسته هستند که دارای فلس هایی است که تارهای شما را به هم متصل می کند. هنگامی که این فلس ها از هم جدا می شوند ، موهای شما خشک می شود و در نهایت ساقه موها از انتها دو سه شاخه میشوند و منجر به آسیب به مو می شود. شکستگی مو یا موخوره همراه با علائم دیگر مانند وز شدن و خشکی مو می باشد.

چگونه موخوره را درمان کنیم؟

در زیر نظر یکی از آرایشگران که چندین سال در کار آرایشگری زنانه میباشد را در مورد موخوره ببینید.

 

سوال: من موهام موخره گرفته خیلی خراب شده هر چقدر کوتاه میکنم شامپو عوض کردم اثر نداره چیکار کنم؟?

پاسخ:

به مدل موهاتون (یعنی جنس موهاتون)مربوط میشود و اینکه رنگ شده باشد و یا دکلره شده باشه یا نه.

 

موهایتان را کوتاه نکنید

-نیازی به کوتاهی مو نیست ,شاید ده سال پیش درمان صد در صدی نداشت ولی الان راه های خیلی آسانتر و و راحتری هست که کاملا جواب میدهند.

 

از دستگاه موخوره گیر استفاده کنید

-مثلا دستگاه موخوره گیر, در حال حاضر تو خیلی از آرایشگاه ها وجود داره و بدون نیاز به کوتاهی مو ،موخوره از مو جدا میشه , و فرقی نداره ته موهاتون باشد یا ابتدای موهاتون.

 

کوتاهی مو برای سوختگی مو خوب است نه برای موخوره

-کوتاهی مو عملا هیچ فایده ای نداره چون جنس مو اگر موخوره دار باشد حتی تو حالت کوتاهی باز نوک موهاتون موخوره میزند. کوتاهی مو وقتی جواب میدهد مشکل سوختگی مو (سوختگی با رنگ و دکلره) داشته باشید چون تا قسمت سوخته جدا نشود درمان موهایتان سخت میباشد.

 

درمان موخوره با سرم مو

-سرم ها و کرم های خیلی متنوعی برای درمان موخوره وجود دارند که واقعا درمان میکنند.

-یکی از بدترین کارهایی که متاسفانه بین ما رایج هست اینه که به توصیه افراد مختلف گوش کنیم و زیبایی خودمون رو که صد در صد تو روحیه ماهم تاثیر داره تحت شعاع این توصیه ها قرار بدیم?

چگونه موخوره را درمان کنیم؟

 

درمان موخوره با مراجعه به پزشک

-عزیزم الان دیگه برای موضوع به این سادگی درمان های زیادی هست بهترین راه اینه که شما به یک متخصص پوست و مو مراجع کنید و تحت درمان باشید. من خودم به شدت موخوره داشتم و موهام همیشه خورد میشد. خیلی ازار دهنده بود با شامپو و سرم هایی که دکتر دادن کاملا درمان شد. موخوره موهای من بخاطر دکلره بود و موهام کاملا نابود شده بود اما خدارو شکر با استفاده از سرم و کرم مو درمان شد.

آموزشگاه آرایشگری زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.