آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

معرفی آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه غرب تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران ادامه »

آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج

آموزشگاه های آرایشگری زنانه در کرج - بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه تهران

کلاس آموزش آرایشگری زنانه در تهران ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه کرج

آموزش آرایشگری زنانه در کرج ( بهترین آموزشگاه آرایشگری در کرج ) ادامه »

آموزش آرایشگری بانوان

معرفی بهترین مراکز آموزش آرایشگری بانوان در تهران با ارئه مدرک معتر از سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه »

 
آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه

آموزش همپایه کردن و یک رنگ کردن موهای چند رنگ

آموزش همپایه کردن و یک رنگ کردن موهای چند رنگ

آموزش آرایشگری زنانه

مبحث همپایه کردن و یک رنگ کردن موهای چند رنگ

اولین چیزی که در همپایه کردن مو هایی که دارای هرچه قدر رنگ مختلف باشد حالا شاید دارای ۵ تا رنگ مختلف است یا کم یا زیاد. هر رنگ که توی مو هست فرقی نمیکند . مهم این است که کدام قسمت مو را ما ملاک قرار میدهیم. یعنی اینکه مثلا ما یه مویی با سه رنگ مختلف داریم مثلا رشد ریشه داره که موی طبیعی خود مشتری است تیره است و یه قسمت مو رنگ شده مثلا اونجا ۵ ، ۶  سانت وسط موی رنگ شده است حالا پایه ۶ و ۷ داره با رنگ های قهوه ای و یا هر رنگی رنگ امیزی شده است و یه قسمت مو مثلا نوک های مو دکلره دارد.  این یک موردی است که شاید برای خیلی هاتون پیش بیاد و اینکه یه مشتری بیاد و بگه که من میخوام رنگ موهام یکدست بشه .

 

آموزش همپایه کردن

آموزش همپایه کردن

 

آموزش تخصصی رنگ و مش در تهران

اولین کاری که باید بکنید این هست که ببینید کدام قسمت مو مد نظر مشتری است آیا میخواد تیره تیره بشه ، آیا میخواد اون رنگ متوسط رو داشته باشه و یا اینکه میخواد اون قسمت پایه دکلره مد نظرش است بنابراین باید ببینید که در واقع کدام یکی مورد نظر مشتر

ی است و بقیه مو را به اون قسمت مورد نظر مشتری تون که مدنظرش است نزدیک کنید .

 

 

همپایه کردن موها به رنگ موی دکلره شده

مواقعی است که مشتری به شما مراجعه میکنه و قسمتی که دکلره داره را به شما نشون میده و میگه من میخوام موهام کلا به این رنگ برسه . و حالا چد رنگ مختلف هم روی مو هست . پس شما کاری که باید بکنید این هست که کل مو  و بقیه مو که پایه دکلره نداره را به پایه قسمتی که دکلره داره برسونید . در این وضعیت شما خیلی راحت مو ها تا لبه دکلره های قبلی دکلره میکنید. برای اینکه آسیب نبینند وقتیکه تقریبا همپایه شدند روی کل مو  دکلره را میزنید که رنساژ ها از روی دکلره قبلی پاک بشه تا یک موی یکدست و یکنواختی را داشته باشید و در نهایت رنساژ مورد نظرتون را روی کل مو میزنید  به این ترتیب شما این مو را با کلیه قسمت های مو همپایه پایه و یکرنگ کردید و به اون قسمتی که مشتری دوست داشته ( که همان پایه دکلره نوک موها ) بوده رسونده اید.

 

همپایه کردن موها به رنگ موی متوسط

زمانی است که مشتری به شما مراجعه میکنه و یه قسمتی از مو هاش دکلره  داره و یه قسمتی از مو رشد ریشه است  و قسمت میانی مو هم مثلا چندین بار رنگ شده است . و مشتری به شما میگه که من این رنگ متوسط رو میخوام . در اینصورت شما باید قسمت دکلره را تیره کنید و قسمت رشد ریشه تون را روشن کنید  بنابراین دو تا کار باید انجام بشه : یکی اینکه حداقل رنگی چند درجه روشنتر  پایه زمینه تون مثلا اگر رنگ زمینه تون شماره ۶ به نظر میرسه  شما از رنگ زمینه ۸ برای روشن کردن قسمت رشد ریشه باید استفاده بکنید و برای قسمت دکلره باید از رنگ مثلا شماره ۶  طبیعی  برای پیگمنت تراپی استفاده کنید. یعنی روی این قسمت را پیگمنت میدید  و در نهایت یک رنگ یکدست شماره ۶ روی کل میزاریددر آخر کار . و اینکه به این ترتیب شما قسمت دکلره را به پایه میانی  رسوندید و قسمت رشد را باز به پایه میانی رسوندید.

 

همپایه کردن موها به رنگ موی اصلی ریشه

بعضی مواقع مشتری میاد با سه یا چهار تا پایه های مختلف رنگ و میگه که از موهام خسته شده ام و نمیخوام دیگه رنگ کنم و میخوام موهاک مثل رنگ موهای طبیعی باشه و رنگش مثل رنگ ریشه باشه و …. .

این هم باز مستلزم این است که قسمت دکلره تون حتما حتما پیگمنت داده بشه به دلیل اینکه با شستشو پاک نشه . اول اون قسمت رو پیگمنت میدیم و بعد از یک رنگ تیره برای کل مو استفاده میکنید. خوب رنگ تیره قدرت پوشش  قسمتی که رنگ شده  و حالا با رنگ روشن شده یه مقدار رو کاملا داره  بنابر این نیازی نیست که کار اضافی روش انجام بشه  و قسمتی که دکلره داره پیگمنت داده شده و در نتیجه اماده این هست که رنگ پذیری داشته باشه و اون رنگ تیره بدون اینکه پاک بشه .

آموزشگاه رنگ مو با مدرک فنی حرفه ای

میبنید که کار بسیار بسیار راحتی است . فقط به شرط اینکه اول از همه بدونید که مشتری کدام قسمت مد نظرش هست . کدام پایه مو مورد نظرش است و اینکه حالا باید چیکار بکنید تا قسمت های دیگر رو به اون قسمت مورد نظر مشتری نزدیک بکنید  فقط یه کم فکر میخواد . یه کم بررسی میخواد و انجام یه کار بسیار راحت برای همپایه کردن مو .

 

آموزش رفع مشکلات همپایه کردن بعضی موها

مشکل ممکن است تو زمانی پیش بیاد که مثلا مشتری اومده مش زده  و بعد از مدتی میگه که میخوام موهام تیره باشه یکدست باشه و دوست ندارم دیگه مشم دیده بشه .  خوب میدونید که اگر بیایین رنگ رو به سادگی بزنید  و یه رنگ تیره بزارین  اون لحظه ممکن است کاور شود  و اینکه یه رنگ یکدست داشته باشه ولی خوب  اگر دوبار که شسته بشه مسلاما قسمت لایت دوباره بیرون میزنه .  بنابراین بهتر است اول اینگونه افراد را کل مو پیگمنت بدید و اون رنگی را که میخواهید بعدا بزارید  مثلا اگر شماره ۶ است . در اینجا هر لول رنگی برای ما مهم است نه رنگ و تناژش ، اصلا برای ما مهم نیست . ولی اگر رنگ ۶ رو انتخاب کرده  از هر تناژی که میخواد باشه شما ۶  طبیعی را به عنوان پیگمنت دادن استفاده میکنید  اول پیگمنت رو بدید بعد از ۲۰ دقیقه هم  رنگ اصلی را روی کل مو بزارید .  به این ترتیب شما کل مو را یکدست میکنید  بدون اینکه با چند بار شستشو این رنگ برگرده  و لایت ها دوباره بزنه بیرون  و مشتری از شما ناراضی باشد .

 

 

 

آموزشگاه آرایشگری زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.