آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

معرفی آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه غرب تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران ادامه »

آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج

آموزشگاه های آرایشگری زنانه در کرج - بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه تهران

کلاس آموزش آرایشگری زنانه در تهران ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه کرج

آموزش آرایشگری زنانه در کرج ( بهترین آموزشگاه آرایشگری در کرج ) ادامه »

آموزش آرایشگری بانوان

معرفی بهترین مراکز آموزش آرایشگری بانوان در تهران با ارئه مدرک معتر از سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه »

 
آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه

زیرسازی پوست در میکاپ

زیرسازی پوست در میکاپ

زیرسازی پوست در میکاپ یک از اصول اولیه میکاپ میباشد. آرایشگری زنانه که با عمدتا با آرایش صورت یا گریم و میکاپ زنانه شناخته میشود از اهمیت ویژه ای در بین بانوان آرایشگر برخوردار است . این حرفه را همه سالن دار ها باید یاد بگیرند ولی بدون آشنایی به تکنیک های خاص ، دچار مشکلاتی خواهید شد که موجب نارضایتی و مشتری و پایین آوردن کیفیت کار شما خواهد شد. ماندگاری میکاپ یکی از اصول مهم در آرایشگری میباشد که هر عروسی به آن اهمیت میدهد و یکی از معیار های اصلی گریم و میکاپ عروس میباشد . لازم است به علت مدت زمان زیاد عروسی ، میکاپ عروس حداقل ۱۸  ساعت روی صورت عروس ماندگاری داشته باشد . این تکنیک ها برای خودآرایی هم صدق میکند .

 

قبل از آرایش چه کنیم

قبل از اینکه شما زیرسازی کارتون را انجام بدید باید حتما نوع پوست مدل تون یا مشتری تون را بشناسید . این پوست ها به چهار دسته تقسیم میشوند:

پوست های خشک

پوست های چرب

پوست های نرمال

پوست های مختلط

 

که درصد چربی و خشکی پوست تو درآوردن یک پوست سازی حرفه ای برای میکاپ حرفه ای بسیار بسیار اهمیت دارد .

یکی از نکات مهمی که شما باید در زیرسازی حرفه ای میکاپ تون حتما باید رعایت کنید این است که باید پوست را حتما رطوبت رسانی و آبرسانی انجام بدید حالا این رطوبت رسانی و آبرسانی میتواند با مواد مختلفی انجام شود مثل اسپری های فیکس  یا با استفاده از مرطوب کننده های کرمی که این رطوبت را به پوست باید شما بدید.

خیلی از این پوست ها هم هستند که علاوه بر این رطوبت نیاز به چربی دارند مخصوصا پوست های حشک که در این صورت شما باید بیاید از oil ها استفاده بکنید .

مراحل آموزش آرایش صورت

 

علت اینکه شما باید پوست را آبرسانی بکنید چیست؟

وقتی شما پوست را آبرسانی میکنید و بعد از پرایمر کاملا کرم پودر میزنید اون کرم پودر کاملا جذب پوست تون میشه و خیلی راحت تر روی سطح پوست میخوابد . در واقع شما رطوبت از دست رفته پوست را با این کار تون به پوست مدل یا مشتری تون برمیگردانید. چون که ۹۰ درصد خانم های ایرانی پوست کم آب و دهیدارته دارند و با این عملی که شما انجام میدهید پوست را کاملا دهیدراته میکنید .

زیرسازی پوست در میکاپ ، آموزش زیرساز آرایش

زیرسازی پوست در میکاپ

 

کرم زیرسازی آرایش پرایمر

اصولا برای پوست های خشک از بیس ها استفاده میکنیم و برای پوست های چرب از پرایمر ها استفاده میکنیم .

دلیل استفاده از بیس ها و پرایمر ها چیست؟

پرایمر را به خاطر این برای پوست استفاده میکنیم که تا ۴۰ تا ۵۰ درصد چربی گیری پوست را انجام میده و باعث میشه که پوست را یک مقدار برای میکاپ آماده بکند.  دلیل استفاده از هم بیس برای پوست های خشک به این علت است که بیس چربی نمیده و چربی نمیگیره برای همین توی زیر سازی مون توی پوست های خشک باید یه چربی به پوست بدیم . این بیس باعث میشه که شما یک بستر صاف و مناسبی را برای شما فراهم بکند و باعث میشود شما به جای اینکه شما از ۱۰ تا قطره کرم پودر برای صورت استفاده کنید با دو تا قطره کرم پودر ، پوست کاملا کاور میشود .

پرایمر قبل از آرایش

 

نکته مهم در زیرسازی پوست ؟

یکی از نکات مهم در زیرسازی شما بعد از زدن بیس یا پرایمر یا بعد از آبرسان هاتون ، مکث کار شما است . شما بعد از اینکه آبرسان را زدید باید مکث بکنید تا کاملا جذب پوست شود یا بعد از اینکه پرایمر را زدید باید کاملا صبر کنید تا جذب پوست شود و بعد بیاید کرم پودر را بزنید . اگر تمام این مواد را روی همدیگر بزنید میکاپ تون به هیچ عنوان ماندگاری نخواهد داشت .

 

علت خرید پرایمر با کیفیت چیست؟

نکته دومی که توی کارتون بسیار مهم است این است که از پرایمر های مرغوب استفاده بکنید . یعنی شده اگر هزینه بیشتر هم بکنید اون هزینه را بدید چون پایه میکاپ و زیر ساز میکاپ شماست تمام میکاپ شما روی این پایه و زیرسازی تون میخوابد . یعنی کرم پودر شما روی زیر سازتون میاد، کانتور شما روی زیر سازتون میاد، هایلایت تون روی زیر سازتون میاد به خاطر همین حتما روی پرایمر هاتون هزینه کنید تا میکاپ مشتری خیلی خیلی بادوام باشد .

آموزشگاه آرایشگری زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.