آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

معرفی آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه غرب تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران ادامه »

آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج

آموزشگاه های آرایشگری زنانه در کرج - بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه تهران

کلاس آموزش آرایشگری زنانه در تهران ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه کرج

آموزش آرایشگری زنانه در کرج ( بهترین آموزشگاه آرایشگری در کرج ) ادامه »

آموزش آرایشگری بانوان

معرفی بهترین مراکز آموزش آرایشگری بانوان در تهران با ارئه مدرک معتر از سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه »

 
آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه

آموزش داشتن ابروهای عالی با مداد ابرو و انجیر

آموزش داشتن ابروهای عالی با مداد ابرو و انجیر

اصلاح ابرو و وکس صورت به صورت تخصصی یکی از رشته های آرایشگری زنانه در ایران میباشد که در آموزشگاه های آرایشگری زنانه آزاد در تهران و دیگر شهرستان ها آموزش داده میشود و بعد از آموزش و گذراندن دوره مدرک معتبر و بین الملی فنی حرفه ای اصلاح ابرو و وکس صورت ارائه میشود .

 

انجیر و مداد ابرو برای داشتن ابروهای زیبا

در چهره خانم ها دو چیز وجود دارد که خیلی به آنها حساس هستند : لب و ابرو

خانم ها هر چه قدر بخواهند به این موارد حساسیت نشان ندهند نمیتوانند این حساسیت شان را بپوشانند و ابروهایشان همیشه در مقابل دیدگان همه خواهند بود و نمیتوانند ابروهایشان را قایم کنند و کاری کنند که ابروهایشان را کسی نبیند.

لوازم اصلاح ابرو ، آرایش ابرو

آموزش آرایشگری زنانه

چگونه ابروهای زیبایی داشته باشد

با برخی اصلاحات در ابرو می توانید چهره خود را به راحتی تغییر دهید ، ویژگی های مثبت مورد نظر خود را در ابروهایتان تقویت کرده و قسمت هایی را که میخواهید دیده نشوند را بپوشانید . به یاد داشته باشید ابرو های پرپشت صورت شما را کامل کرده و چهره شما را قاب میکند .

ابرو های شما باید قرینه همدیگر و متقارن باشند . اگر اینگونه نیستند سعی کنید اصلاح کنید .

موهای قسمت های بالای ابرو نباید برداشته شوند و انتهای ابروها باید نازک باشند . هر چه چشم و لب شما بزرگتر باشد ابروهای شما باید ضخیم تر باشند . رنگ ابروهای شما نباید متفاوت تر از رنگ موهای شما باشد .

 

کپی برداری از مطالب سایت به هر عنوان اکیدا ممنوع میباشد

ویژگی ابروهای ضخیم و پهن

ضمنا اگر ابروهای شما ضخیم باشند صورت شما را خشن تر نشان می دهند به همین دلیل باید هنگام پرپشت کردن آنها بسیار مراقب باشید.

ابروی پرپشت ، ابروی ضخیم

آموزش اصلاح ابرو با مدرک فنی حرفه ای

خصوصیات ابرو در شکل چهره

قسمت فوقانی ابرو نباید برداشته شود و انتهای ابروها باید نازک باشد. هرچه چشم و لب شما بزرگتر باشد ، ابروهای شما ضخیم تر می شوند. رنگ ابروهای شما نباید متفاوت از رنگ موهای شما باشد. اگر ابروهای شما خیلی ضخیم باشد ، صورت شما را خشن تر نشان می دهند ، به همین دلیل باید هنگام پر کردن آنها بسیار مراقب باشید.

 

طریقه طراحی استاندارد ابرو

می توانید منحنی ابروهای خود را با خط کش رسم کنید. یک خط کش بردارید و آن را در مرکز لب فوقانی خود قرار دهید و یک خط به صورت مورب به عنبیه چشم بکشید (نشان کنید). محلی که خط کش و ابرو همدیگر را قطع می کنند ارک ابرو میباشد و محلی است که باید بالاترین انحنای منحنی ابرو باشد. شما به راحتی می توانید آن را با مداد یا ریمل انجام دهید.

طراحی ابرو ، دیزاین ابرو

آموزش طراحی ابرو در آرایشگری زنانه

 

ما در مورد اینکه چه شکل ابرویی در شکل های مختلف چهره، خوب به نظر می رسند در سایت مقاله گذاشته ایم و صحبت کرده ایم ، بنابراین نمی خواهم در اینجا درباره آن بحث کنم. حتما مقاله ما را مطالعه کنید و ببینید بهترین شکل ابرو برای مدل صورت شما چه نوع ابرویی است.

 

مراقبت و اصلاح ابروها

ابروها بیش از همه چیز به مراقبت روزانه نیاز دارند که باید هر روز شانه شوند و مرتب به نظر برسند. بهترین روش برای انجام این کار ، شانه کردن ابرو با یک برس کوچک و چرب شده در روغن زیتون یا گلیسیرین است.

شانه کردن ابرو

آموزش آرایشگری زنانه در تهران

چیدن و برداشتن ابرو ها بعد از حمام گرم ، بدون درد است. بعد از حمام گرم، پوست صورت ما نرم می شود و برداشتن موهای صورت و کوتاه کردن ابرو ها بسیار ساده و آسان است. اگر می خواهید شکل ابروهای خود را تغییر دهید ، ابتدا باید آنها را با یک مداد طراحی کنید و سپس موهایی را که در داخل کادر نیستند بردارید.

قبل و بعد از انجام پوست خود را تمیز کنید تا قرمز نشود.

 

رنگ مداد ابروی مناسب برای طراحی ابرو

با یک مداد ابرو می توانید آرایش ظاهر خود را کامل کنید. موهای تیره را با مداد تیره یا سیاه ، موهای قرمز ، قهوه ای و بلوند – قهوه ای تیره ، بلوند روشن – بژ یا مداد کرم نیاز دارند. شما باید با با کشیدن ملایم مداد ابروهایتان را درست کنید و بیش از حد از آن انجام نشوید زیرا خیلی ابروهایتان خیلی تیره و تاریک به نظر می رسند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، ابروهای خود را با مسواک برس کنید تا طبیعی تر به نظر برسد.

رنگ کردن ابرو

آموزشگاه آرایشگری زنانه عالی در تهران

شما می توانید هفته ای یک بار ماسک انجیر را روی ابروهای خود قرار دهید. انجیرها باید در شیر جوشانده شوند، سپس خرد شده و با پارچه ای در روی ابروها قرار داده شوند. بعد از ۲۰ دقیقه به آرامی با آب بشویید…. .

 

آموزشگاه آرایشگری زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.