آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

معرفی آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه غرب تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران ادامه »

آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج

آموزشگاه های آرایشگری زنانه در کرج - بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه تهران

کلاس آموزش آرایشگری زنانه در تهران ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه کرج

آموزش آرایشگری زنانه در کرج ( بهترین آموزشگاه آرایشگری در کرج ) ادامه »

آموزش آرایشگری بانوان

معرفی بهترین مراکز آموزش آرایشگری بانوان در تهران با ارئه مدرک معتر از سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه »

 
آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه

معرفی انواع روش های اپیلاسیون

معرفی انواع روش های اپیلاسیون

اپیلاسیون کردن بدن یکی از روش هایی است که می توان از شر موهای زائد خلاص شد. موم یکی از روش های حذف موهای بدن است. این روش شاید درد بیشتری داشته باشد ولی در عوض رشد موها را به تاخیر می اندازد. استفاده از لیزر درمانی برای ریشه کنی موها روش مناسبی است.

 

موهای زائد بدن یکی از دغدغه ای است که برای رهایی از آن راههای مختلفی امتحان شده است. زمانی که هنوز خبری از اپیلاسیون نبود، استفاده از تیغ یا همان ژیلت ها در بین افراد رایج بود. اما این روش برای از بین بردن موهای زائد مناسب نبود. چون بعد از دو یا سه روز رشد موها از سر گرفته می شد. حدودا چندین سال است که اپیلاسیون عملکرد خوبی داشته و توانسته است رضایت استفاده کننده گان را جلب کند. در این روش موها از ریشه کنده می شوند و به جرات می توان گفت رویش موها نزدیک یک ماه به تاخیر می افتد.

اگر دنبال یک آموزشگاه معتبر آرایشگری برای اپیلاسیون زنانه در تهران میباشید بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد صفحه اول سایت شوید

http://amoozesh-arayshgari.ir

 

ویژگی های بارز اپیلاسیون بدن

اپیلاسیون در واقع یک واژه فرانسوی است و به معنی از بین بردن موهای زائد می باشد. بانوان اگر اپیلاسیون را برای حذف موهای خود انتخاب می کنند هدف اساسی دارند، در واقع با این کار رشد موها را به مدت طولانی به تاخیر می اندازند و بعد مدت رویش موها متوقف می شود. چون اپیلاسیون کردن موجب می شود موهای زائد از ریشه کنده بشود.

 

اپیلاسیون بدن ، اپیلاسیون دائم ، آموزشگاه اپیلاسیون ، اپیلاسیون تهران

آموزش اپیلاسیون در تهران

اپیلاسیون با روش های مختلف انجام می شود. یکی از این روش ها، استفاده از موم های گرم و سرد می باشد. این روش طرفدار زیادی دارد و اغلب بانوان با وجود درد ترجیح می دهند از موم ها جهت اپیلاسیون بدن خود استفاده کنند. اول موم را حرارت می دهیم تا از حالت جامد در بیاید. سپس روی قسمت مورد نظر پخش می کنیم، بعد از آن پارچه های مخصوص را روی ماده ی پخش شده می گذاریم و روی بدن می چسبانیم و در آخر بدون توقف پارچه را بر می داریم که این حرکت باعث می شود تا موهای زائد از ریشه کنده بشود. باید توجه شود که کار کردن با موم نیاز به آموزش دارد. اگر توسط فرد ناشی انجام گیرد آسیب های جدی به پوست بدن می رسد.

موم عسلی جهت اپیلاسیون بدن

آموزش اپیلاسیون با مدرک فنی و حرفه ای در تهران

 

آموزشگاه آرایشگری معتبر تهران

 

 

انواع موم های اپیلاسیون

موم ها انواع مختلفی دارند مثلا موم گیاهی علاوه برا حذف کردن دائمی موهای زائد برای بدن خواص مفیدی نیز دارد. مثلا موم عسلی غنی شده با انواع روغن های گیاهی و عسل طبیعی می باشد که رطوبت بدن را حفظ می کند و در صورت کمبود، رطوبت مورد نیاز برای پوست را تامین می کند.
موم آلوئه ورا با ترکیبات گیاهی و با کیفیت باعث می شود تا رطوبت مورد نیاز برای پوست به راحتی تامین بشود. از خشک شدن پوست و ترک خوردن آن جلوگیری می کند. اگر موهای زائد ضخیمی دارید پیشنهاد می شود از این موم استفاده کنید.

آموزش اپیلاسیون با انواع موم های اپیلاسیون در برند ها و مارک های مختلف در تهران

آموزش تخصصی اپیلاسیون در تهران

اپیلاسیون با لیزر یکی دیگر از روش های خلاص شدن از موهای زائد می باشد. برای این کار باید ابتدا کاملا موهای زائد با استفاده از تیغ از بین برود. توسط دستگاههای مخصوص لیزر، نور لیزر از بدن عبور داده می شود که این کار باعث می شود ریشه ی مو سوزانده می شود. برای حذف کامل موهای زائد باید تعداد جلسات بیشتری را بگذرانیم تا شاهد نتیجه ی دلخواه خود باشیم. لیزر درمانی با انواع پوست ها سازگاری دارد. این روش کمک می کند تا موهای زیر پوستی از بین بروند. همچنین باعث می شود تا بدن نرم و لطیف بشود.

نکات قابل توجه جهت انجام اپیلاسیون

اندازه ی موهای بدن به هنگام اپیلاسیون اهمیت زیادی دارد. مثلا به هنگام اپیلاسیون توسط موم باید موهای بدن ۸ الی ۱۵ میلی متر باشند. توجه شود که در این روش نباید موها خیلی کوتاه باشند. ولی در روش لیزر درمانی باید توسط تیغ موهای بدن کاملا از بین برود.
برخی از افراد تصور می کنند قبل از شروع کار باید حمام بروند. این بزرگترین اشتباه محسوب می شود چون اگر چربی های طبیعی بدن از بین برود به هنگام اپیلاسیون با موم، انعطاف پذیری نیز کمتر می شود و درد بیشتری احساس می شود. همچنین باید توجه کرد که ۲۴ ساعت بعد از انجام لیزر نباید به استخر یا حمام رفت.

استفاده از دستگاه لیزر برای اپیلاسیون

بهترین آموزشگاه اپیلاسیون در تهران

در دوران قاعدگی موم گذاری اشتباه بزرگی است. باید از انجام دادن این کار در زمان عادت ماهانه جلوگیری کرد چون پوست فوق العاده حساس می شود و درد غیر قابل تحمل می شود. بهتر است ۲ روز بعد و یا ۵ روز قبل از قاعدگی این کار را انجام داد.
گاهی اوقات اپیلاسیون با لیزر موجب می شود تا برخلاف تصور موهای زائد ضخیم رشد کند پس بهتر است قبل از انجام کار از افرادی که در این زمینه سر رشته دارند مشاوره گرفت.

 

اثرات مثبت اپیلاسیون برای پوست

تفاوت های استفاده از ژیلت و اپیلاسیون

یکی از بهترین ویژگی هایی که بعد از اپیلاسیون شاهد آن هستیم لطیف و نرم شدن بدن است. به خاطر اینکه سلول های خشک و مرده ی بدن به طور کامل از بین می روند.

معمولا در موم ها از مواد شیمیایی کمتر استفاده می شود و انواع موم ها خاصیت گیاهی دارند.

اپیلاسیون از طریق لیزر و موم خطرات بریدگی پوست را در پی ندارد و نیاز نیست نگران چنین مشکلاتی بود.

فقط نکته ای که باید به آن توجه شود این است که ، اپیلاسیون باید توسط افرادی که در این زمینه آموزش دیده اند انجام گیرد. سهل گرفتن موجب می شود تا آسیب های زیادی به پوست وارد شود.

روش های اپیلاسیون موهای زائد در تهران

آموزش اپیلاسیون مو در تهران

معایب استفاده از ژیلت

کار کردن با تیغ می تواند خیلی خطرناک باشد. گاهی پیش امده که قسمتی از بدن بریده شده است .

در اثر استفاده مداوم از تیغ لایه چربی بیرونی پوست از بین میرود و پوست برای یه چند رز خشک میماند .

همان طور که گفته شده استفاده از تیغ برای حذف موهای زائد بدن مناسب نیست چون بعد از دو روز دوباره رشد موهای ضخیم را شاهد هستیم.

ژیلت و خارش پوست

بعد از استفاده از ژیلت معمولا خارش بدن باعث کلافگی می شود ولی این بار از خارش و حساسیت پوستی خبری نیست.

بعد از اپیلاسیون متوجه خواهیم شد که سرعت رشد موها کاهش یافته است و دیگر از موهای ضخیم و زبر خبری نیست.

دستگاه لیزر اپیلاسیون

 معرفی انواع روش های اپیلاسیون

آموزش اپیلاسیون در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.