آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

معرفی آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه غرب تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران ادامه »

آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج

آموزشگاه های آرایشگری زنانه در کرج - بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه تهران

کلاس آموزش آرایشگری زنانه در تهران ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه کرج

آموزش آرایشگری زنانه در کرج ( بهترین آموزشگاه آرایشگری در کرج ) ادامه »

آموزش آرایشگری بانوان

معرفی بهترین مراکز آموزش آرایشگری بانوان در تهران با ارئه مدرک معتر از سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه »

 
آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه

آموزش گریم و کانتورینگ بینی عروس ??

اموزش گریم بینی عروس

آموزش تخصصی گریم عروس

آموزش تخصصی کانتورینگ انواع بینی  ??

⭐️  مرحله اول کانتورینگ بینی در گریم عروس

برای کانتورینگ بینی عروس ، ابتدا باید روی صورت کرم پودر زده و آن را به خوبی در همه جای صورت پخش کنید. این کار در مراحل بعدی به شما کمک می کند تا کرم ها و سایه روشن ها را بهتر در هم ترکیب کنید.

 

⭐️  مرحله دوم کانتورینگ بینی در گریم عروس

در این مرحله از گریم بینی باید در امتداد بینی و در وسط آن هایلایتر بزنید. دقت داشته باشید که هایلایتر خود را از بین ابروها تا نزدیک نوک بینی بکشید. برای این کار می توانید از کانسیلر هم استفاده کنید. برای پخش کردن هایلایتر نیز می توانید از فرچه مخصوص این کار و یا انگشتان خود کمک گیرید.

 

⭐️  مرحله سوم کانتورینگ بینی در گریم عروس

در  مرحله سوم گریم و کانتورینگ بینیعروس با استفاده از یک مداد کانتورینگ تیره و یا فرچه نازک کنار خط هایلایتری که در مرحله قبل به وجود آورده بودید، یک خط صاف بکشید. این کار را از کنار چشم ها شروع کرده و تا پایان هایلایتر مرحله قبل ادامه دهید.( آموزش تخصصی گریم عروس در تهران ) این کار را در هر دو طرف هایلایتر و به صورت دوخط موازی انجام دهید. دقت داشته باشید که هر چه این خطوط به خط هایلایتر نزدیک تر باشند، بینی کوچک تر دیده می شود. در صورتی که پره های بینی پهنی دارید، کمی از مداد یا سایه تیره خود را بر روی پره ها نیز بزنید.

⭐️  مرحله چهارم کانتورینگ بینی در گریم عروس

در  مرحله آخر باید همه رنگ ها را به خوبی با یکدیگر و روی پوست با هم ترکیب کنید. دقت داشته باشید که زیبایی کانتورینگ به ترکیب زیبای آن و سایه روشن هایی است که روی پوست توهم کوچک تر و یا بزرگ تر بودن یک قسمت از چهره را به وجود می آورد.” آموزش تخصصی گریم عروس در تهران ” بنابراین باید سایه روشن خود را کاملا با هم ترکیب کنید تا هیچ اثری از خطوط هایلایتر و سایه تیره تر روی بینی نماند. برای این کار می توانید از حرکات دایروی به سمت بیرون بینی استفاده کنید.

 

 

آموزشگاه آرایشگری زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.