آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

معرفی آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه غرب تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران ادامه »

آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج

آموزشگاه های آرایشگری زنانه در کرج - بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه تهران

کلاس آموزش آرایشگری زنانه در تهران ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه کرج

آموزش آرایشگری زنانه در کرج ( بهترین آموزشگاه آرایشگری در کرج ) ادامه »

آموزش آرایشگری بانوان

معرفی بهترین مراکز آموزش آرایشگری بانوان در تهران با ارئه مدرک معتر از سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه »

 
آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه

آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران با مدرک فنی حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه ، آموزشگاه آرایشگری زنانه

آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران با مدرک فنی حرفه ای

آموزشگاه های آرایشگری معتبرترین مراکز آموزش دوره های آرایش و زیبایی بانوان و حتی آقایان میباشند و کسانی که به یادگیری دوره های آرایشگری نیاز دارند این آموزشگاه بهترین مکان با قیمت مناسب و با آموزش اصولی بهترین مکان برای آموزش میباشند

آموزشگاه آرایشگری زنانه

یک تصور غلط و رایجی که بین عموم وجود دارد این است که افرادی که در آموزشگاه آرایشگری در رشته های آرایشی و بهداشتی آموزش میبینند فقط مو کوتاه میکنند اما اینگونه نیست . در آموزشگاه های آرایشگری حرفه ای یا آموزشگاه های مراقبت و زیبایی بیشتر از ۲۰ نوع آموزش وجود دارد از خدمات آرایش گرفته تا خدمات ناخن و مو و ماساژ و مراقبت های پوست و … را شامل میشود .

زیباشناسی

در کشور های خارجی به آموزش آرایشگری ، زیباشناسی اطلاق میشود که در دانشگده ها و دانشگاه های زیبایی آموزش داده میشود. زیباشناسی به معنی “زیبایی و درمان مو ، ناخن و پوست است”

تنها آموختن یک رشته آرایشگری کافی است که شما را از لحاظ مالی مستقل بکند .

رشته آرایش و پیرایش عمومی با مدرک

آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران با مدرک فنی حرفه ای

با گذرانده دوره آرایش و پیرایش زنانه و کسب مدرک فنی و حرفه ای در این رشته میتوانید یک مجوز یک آرایشگاه را بگیرید و به عنوان آرایشگر در حد عمومی مشغول به ارائه خدمات آرایشگری کنید .در این حرفه تمامی رشته ها را در حد عمومی یاد خواهید گرفت ولی برای گرفتن مدرک تخصصی دیگر رشته ها باید در رشته های تخصصی ثبت نام کنید.

رشته گریم و میکاپ با مدرک فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران با مدرک فنی حرفه ای

با ثبت نام در این رشته آموختن آرایش را آموزش خواهید دید و میتوانید در آرایشگاه ها به عنوان متخصص گریم و میکاپ مشغول به کار شوید . عروس و همراهان عروس را به صورت حرفه ای آرایش کنید . میتوانید از چهره یک شخص چهره ای متفاوت درست کنید با یک آرایش عروس درآمد زیادی کسب کنید.

 

آموزشگاه آرایشگری معتبر تهران

رشته آرایشگر ناخن با مدرک

رشته خدمات آرایشگری ناخن یکی از پر طرفدارترین رشته های آرایشگری زنانه میباشد که به لحاظ آموزش کوتاه مدت و درآمدزایی خوب و متوسط میتواند یکی دیگر از رشته های منتخب بانوان باشد . در این رشته حرفه های زیادی از قبیل کاشت ناخن و طریقه لاک زدن ناخن ها و پدیکور و مانیکور و مراقبت از ناخن ها آموزش داده میشود .

آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران با مدرک فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

لازم به یاداوری است که آموزش کاشت ناخن توسط فنی و حرفه ای رسمیت ندارد ولی آموزشگاه ها به خاطر مشتری مداری و درخواست کنندگان زیاد این حرفه را یک از رشته های آموزشی خود قرار داده اند و مربی خاصی برای این رشته دارند .

رشته اپیلاسیون زنانه با مدرک

آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران با مدرک فنی و حرفه ای

بهترین آموزشگاه های آرایشگری در تهران

این رشته هم در عین آسان بودن یک از رشته های درآمدزای آرایشگری زنانه میباشد که با داشتن مدرک این رشته میتوان یک مرکز اپیلاسیون باز کرد. این حرفه از لحاظ بهداشتی مهم میباشد ولی یک از رشته های کم هزینه هم میباشد. هزینه آموزش رشته اپیلاسیون هم نسبت به رشته ای دیگر کمتر میباشد . فنی و حرفه ای برای این رشته مدرک معتبر بین المللی صادر میکند .

رشته آرایش دائم یا میکروپیگمنتیشن

رشته میکروپیگمنتیشن هم یکی از رشته های نوپا و جدید در دنیا میباشد و علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است آرایش دائم که به آن تاتو ایمن هم اطلاق میشود در ایران این رشته را به عنوان آرایش دائم صورت آموزش میدهند برای بدن هم میتوان استفاده کرد .در آرایش دائم صورت هاشور ابرو ، سایه ابرو ، سایه چشم ، و خط چشم و رژلب دائم استفاده میشود . درآمد این رشته خوب است ولی لوازم میکروپیگمنتیشن یه مقدار از لوازم دیگر رشته ها گرانتر میباشد.

آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران با مدرک فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

برای افتتاح مرکز میکروپیگمنتیشن باید یک مکانی را به صورت استیجاری یا مالکیتی داشته باشید و در آن مرکز تجهیزات لازم را اماده کنید تا از طرف اداره مربوطه تایید شود و شما مشغول به مشتری یبابی شوید . هزینه ای که برای این مرکز میکنید در صورت تبلیغات خوب و داشتن شرایط در عرض چند ماه میتونید دربیارید .

 

رشته کوپ و کوتاهی ژورنالی

آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران با مدرک فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری زنانه تخصصی کوتاهی در تهران

کوتاهی موی تخصصی که به آن پیرایشگری زنانه هم گفته مشود به صورت تخصصی مدل های خیلی زیادی را شامل میشود . تمامی مدل ها در آموزشگاه آرایشگری به صورت قدم به قدم به دختران علاقمند و خانم های هنرجو آموزش داده میشود . این رشته هم به دلیل تنوع مدل ها به نوبه خود درآمدزایی خوبی در پی دارد . دستمزد کوتاهی تخصصی بیشتر از کوتاهی عمومی میباشد . کوتاهی مو مثل قدیم نمیباشد و فقط کوتاهی ساده و قارچی را شامل شود کوتاهی مو زنانه مدل های مختلفی دارد که عبارتند از (کوپ ، کرنلی، آلمانی ، مصری ، سیبل ، ریحانا ،لیر ، بابا ، آناناسی ، قارچی و … )

 

رشته بافت مو با شینیون

آموزشگاه شینیون در تهران ، مدرک فنی حرفه ای شینیون ، هزینه آموزش شینیون

آموزش شینیون موی زنانه با مدرک فنی و حرفه ای در غرب استان تهران

شینیون مو که به مدل دادن مو گفته میشود بیشتر در مجالس و عروسی ها و خصوصا برای عروس خانم ها استفاده میشود . کار برای هنرجویان این رشته تقریبا کمتر میباشد ولی هزینه انجام شینیون بیشتر میباشد . در روزهای عروسی علاوه بر عروس ، همراهان عروس هم در مراسم شینیون لازم دارند که شینیون کار باید این کار رو انجام بده و برای هر کدام از شینیون ها هزینه جدا لازم است .

رشته خودآرایی با مدرک فنی و حرفه ای

بعضی از خانم ها دوست دارند همیشه آرایش کرده باشند ولی طرز استفاده از لوازم و مواد آرایشی را بلد نیستند در آموزش های خودآرایی ( گریم و میکاپ ) نکات تخصصی است که فر آموزش آموزش داده میشود این آموزش ها همراه با ارائه مدرک فنی و حرفه ای میباشد ; در صورتی که هنرجو بخواهد مدرک فنی و حرفه ای بگیرد هزینه اش را میتواند با آموزشگاه طی کند و مدرک بگیرد یا اینکه به هزینه کمتر فقط آموزش ببینید .در این آموزش ها با برند های خوب آرایشی آشنا خواهید شد.

 

رشته اصلاح و قرینه سازی ابرو با مدرک

اصلاح صورت و ابرو و قرینه سازی ابرو ها یکی دیگر از رشته های آموزشگاه آرایشگری میباشد این رشته هم مانند دیگر رشته ها هم آموزش تئوری دارد و هم آموزش کارگاهی (عملی) . در این رشته به صورت اصولی اصلاح ابرو آموزش داده میشود. آموزش اصلاح ابرو به صورت گروهی و نیمه خصوصی میباشد .

 

دوره آموزش چهره پرداز کودک

دوره آموزش آرایش و گریم کودک در سازمان فنی و حرفه ای به چهره پرداز کودک گفته میشود.کودکان برای حضور در مجالس و تولد ها دوست دارند تم های خاصی داشته باشند و آرایش های دوست داشتنی خودشان را در چهره شان داشته باشند .ولی چون لوازم آرایشی به دلیل شیمیایی بودن بر روی پوست صورت بچه ها ضرر دارد به همین خاطر رشته چهره پردازی کودک با استفاده از مواد بی ضرر که با آب و صابون هم پاک میشود در دوره های ارایشگری گنجانده شده است .

آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران با مدرک فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری زنانه گریم کودک در تهران

هنرجویانی که دوست دارند این رشته را آموزش ببینند میتوانند در بازار کار شهربازی ها و جشن های تولد ، نمایشگاه ها ، آرایشگاه ها و … مشغول به کار شوند . دوره ی آموزش آرایش و گریم کودک در آموزشگاه های آرایشگری ، تحت نظر اساتید مجرب فنی و حرفه ای برگزار شده و تمامی اصول و نکات مهم جهت گرفتن مدرک سازمان فنی حرفه ای آموزش داده می شود.

 

آموزش پاکسازی پوست زنانه با مدرک فنی و حرفه ای

دوره آموزش و پاکسازی پوست برای داشتن پوست سالم، شاداب و جوان تر ، بدون لک همیشه طرفداران زیادی را به دنبال دارد. از آنجایی که پوست، اولین سد دفاعی بدن می باشد که وظیفه دفع سموم بدن و مواد زیان آور را از طریق تعرق به دنبال دارد، در دوره پاکسازی پوست آموزش آناليز كردن سـاختمان پوسـت و انواع پوست ها ، آمـاده سـازي پوست مشتری ، پاكسازی انواع پوست ، مراقبت هاي بعد از پاكسازي پوست و به كـارگيري ماسـک صـورت به هنرجو  آموزش داده میشود.

آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران با مدرک فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران با مدرک آموزشگاه و آموزش پاکسازی پوست زمینه پولسازی گسترده ای در آرایشگری زنانه مخصوصا در تهران دارد

هنرجو در این دوره یاد میگیرد که چطور آلودگی‌های سطحی و دانه‌های سرسیاه را از سطح پوست حذف کند و مواد معدنی و اکسیژن‌دار را به سطح درمیست (لایه زیرین پوست) برساند و تمام منافذ آن را تمیز کند.مدت زمان پاکسازی پوست از ۳۰ دقیقه الی یک ساعت طول میکشد.

 

آموزش های دیگر عبارتند از دکلراسیون یا بیرنگ کردن مو ( زنانه)، استفاده از رنگهای سنتی و گیاهی در آرایش زنانه،بافت مو فانتزی ، آرایش چشم، پداگوژي و …

 

آموزشگاه آرایشگری زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.