آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

معرفی آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه غرب تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران ادامه »

آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج

آموزشگاه های آرایشگری زنانه در کرج - بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه تهران

کلاس آموزش آرایشگری زنانه در تهران ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه کرج

آموزش آرایشگری زنانه در کرج ( بهترین آموزشگاه آرایشگری در کرج ) ادامه »

آموزش آرایشگری بانوان

معرفی بهترین مراکز آموزش آرایشگری بانوان در تهران با ارئه مدرک معتر از سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه »

 
آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه

بهترین مدل کوتاهی مو برای انواع صورت های زنانه

بهترین مدل کوتاهی مو برای انواع چهره ها

بهترین مدل کوتاهی مو برای انواع چهره ها و صورت ها

عوض کردن پی در پی آرایشگاه ها برای کوتاهی مو میتواند در مدل موهای شما تاثیر نامناسب داشته باشد .

دوره های آرایشگری زنانه شامل آموزش های زیادی میباشد که کوتاهی زنانه یکی از انهاست . این دوره ها در آموزشگاه های آرایشگری زنانه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای آموزش داده میشود . میتوانید برای گذراندن دوره های مبتدی تا حرفه ای کوتاهی موی زنانه با آموزشگاه های معرفی شده در سایت تماس بگیرید .

انتخاب مدل مو بر اساس فرم صورت و باز کردن فرق موی مناسب فرم صورت با توجه به شکل و فرم اعضای صورت در زیبایی اهمیت ویژه ای دارد که نباید نادیده گرفته شود.

امتحان کردن مدل های مختلف با شانه، به شما این شانس را می دهد تا مدلی را پیدا کنید که ویژگی های چهره ی شما را مشخص و نمایان می کند. اما بهترین قسمتش چیست؟ بهترین قسمتش این است که این کار برای شما با یک تغییر بسیار بزرگ همراه خواهد بود!

مدل کوتاهی مو زنانه برای صورت های مربعی مستطیلی

? نحوه کوتاهی مو

همیشه می توان موها را به مدل های مختلفی حالت داد، اما بهتر است برای زیباتر نشان دادن چهره کناره های صورت به شکل نوک تیزی کوتاه نشده و به گونه ای کوتاه شوند که روی گوش قرار گرفته و چهره را زیباتر نشان دهند.

مدل موی کوتاه زنانه برای صورت های کشیده و لاغر

? نمایش گونه ها

در صورتی که چتری های بلندی دارید، می توانید از دم اسبی های بالای سر یا مدل موی بان در بالای سر استفاده کنید که گونه ها را بهتر نشان می دهند. همچنین می توان موها را پشت گوش زده یا فرق کج گرفت تا گونه ها بهتر دیده شوند.

بهترین مدل کوتاهی موی زنانه برای صورت قلبی شکل

? تناسب اندازه موها با گردن

اگر گردن کوتاهی داشته و می خواهید آن را بلند نشان دهید، با بلند نگه داشتن موهای قسمت گردن و پشت سر آن را بلند نشان دهید. همچنین کوتاه کردن موها تا وسط گردن نیز به شما کمک می کند. اما اگر گردن بلندی دارید می توانید از مدل موهایی استفاده کنید که در آن ها موها تا زیر گردن می رسند. کسانی که گردن خیلی بلندی دارند، بهتر است از شینیون و بان هایی که در بالاس سر جمع می شود، دوری کنند.

مدل موی زنانه مجلسی برای صورت های مثلثی

 

? مدل مو مناسب برای پیشانی بلند

مدل مو تاثیر زیادی روی فرم پیشانی دارد و خانم هایی که دارای پیشانی بلندی هستند بهتر است از مدل موی چتری برای پنهان سازی پیشانی بلند خود استفاده نمایند. چتری هایی که قسمت جلوی آن ها صاف می باشد و هر چقدر به سمت پهلوها می روند بلندتر می باشند می توانند برای افراد با پیشانی بلند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار روند.

مدل موی صورت بیضی دخترانه

 

? چهره زیبا با انتخاب مدل مو مناسب

?مدل مو هایتان و مدلی که آن ها را در اطراف صورت شانه می کنید، با اینکه صورت تان چقدر لاغر به نظر خواهد رسید و خط فک تان تا چه حد صاف و کشیده به چشم خواهد آمد، ارتباط کاملا مستقیمی دارد. با یک مدل موی مناسب و یک استایل خوب شما خیلی راحت می توانید بدون اینکه تلاش زیادی کنید، باعث شوید که صورت و فک تان لاغر تر به نظر برسد و نیازی به روش‌های خاص آرایشی نداشته باشید.

مدل کوتاهی مو برای صورت گرد و تپل

مدل کوتاهی مو برای صورت گرد و تپل

 

 

 

✅مدل کوتاهی مو برای صورت گرد

اگر صورت شما گرد است بهترین مدل برای کوتاهی موی شما، به گونه ایست که بلندی آن باید تا زیر فک یا کمی پایین تر برسد. مدل موی کوتاهتر گردی صورت شما را بیشتر می‌کند و یک حالت یکنواختی ایجاد می‌کند

بهترین مدل کوتاهی مو برای انواع چهره ها

دوره های کوتاهی موی زنانه در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.