آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

معرفی آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه غرب تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران ادامه »

آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج

آموزشگاه های آرایشگری زنانه در کرج - بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه تهران

کلاس آموزش آرایشگری زنانه در تهران ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه کرج

آموزش آرایشگری زنانه در کرج ( بهترین آموزشگاه آرایشگری در کرج ) ادامه »

آموزش آرایشگری بانوان

معرفی بهترین مراکز آموزش آرایشگری بانوان در تهران با ارئه مدرک معتر از سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه »

 
آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه

مدل بالیاژ مو، رنگ مو با فویل، لولایت، باید به دنبال کدامیک باشیم؟

تکنیک رنگ مو بالیاژ ، مدل رنگ مو لولایت ، تکنیک رنگ مو با فویل

بالیاژ، فویل، لولایت، باید به دنبال کدامیک باشم؟

در سالن های آرایشگری، افراد زیادی هستند که تکنیک های رنگ کردن مو را نمی دانند تازه هم اگر بدانند نمیداند به چه معناست. آنها فرق هایلایت با فویل سنتی که سالها در آرایشگاه ها دیده اند را با انواع متد های جدید نمی دانند. بنابراین، سایت آموزشگاه آرایشگری زنانه در این مقاله، در مورد تفاوت میان این تکنیک های هایلایت، اطلاعاتی برای شما ارائه میدهد.

 

آموزش رنگ موی زنانه و انواع هایلایت ها در تهران

در صورتی که تمایل به آموزش رنگ موی زنانه با مدرک فنی حرفه ای در تهران هستید میتوانید با مراکز آموزشگاهی آرایشگری زنانه در این لینک در نقاط مختلف تهران تماس بگیرید و اطلاعات لازم را برای ثبت نام کسب کنید .

 

رنگ آمیزی مو با تکنیک بالیاژ

رنگ آمیزی مو یا بالیاژ، یک تکنیک هایلایت طبیعی با سایه های ملایم است. بالیاژ، یک کلمه فرانسوی به معنی جارو زدن یا رنگ آمیزی است. اینکار با دست عموما بر روی میانه ساقه مو و انتهای دلخواه مو انجام می گردد. در برخی نواحی، به صورت سلیقه ای، این هایلایت ها، به سمت بالای سر یا راس مو می روند. بهتر است جلوی موها هایلایت طلایی شود، اینگونه رنگ مو طبیعی تر به نظر می رسند. اینکار ظاهر ریشه ها را بهتر می کند، چون هایلایت ها در بالای ریشه، کنار به کنار هم قرار نمی گیرند. بدین ترتیب، موی با ظاهری صاف و طبیعی ایجاد می شود و نسبت به فویل سنتی با رشد موها خط رشد مشخص میباشد تفاوت دارد و نسبت به هایلایت های معمولی  به ترمیم کمتری نیاز دارد. از آنجاییکه این تکنیک معمولا با هوای آزاد انجام می شود (بدون استفاده از فویل)، معمولا هایلایت را به اندازه هایلایت با فویل بالا نمی آورد.

 

تکنیک رنگ موی بالیاژ ، مدل رنگ مو بالیاژ ، آموزشگاه آرایشگری زنانه

 

هایلایت مو با استفاده از فویل

هایلایت با استفاده از فویل، روشی مفید برای رسیدن به لیفت بلوند روشن تر است. این روش شامل تکه کردن یا پیچ دادن مویی که باید هایلایت گردد و جدا کردن آن با فویل می شود. قبل از بستن فویل و بسته بندی آن، رنگ روشن بر روی رشته های مو قرار داده می شود. این بسته بندی فویل، گرما را در خود نگه می دارد و سایه روشن تری را ایجاد می نماید. روشن کننده مو در نزدیکی ریشه استفاده می شود و سایه روشنی منسجم تری را از ریشه به انتها پدید می آورد. ظاهر مو بعد از رشد مو در هایلایت با فویل، به اندازه تکنیک بالیاژ طبیعی نیست.

رنگ مو با فویل، رنگ موی فویلی، مدل رنگ و مش فویلی

 

تکنیک رنگ آمیزی مو با تکنیک لولایت مو

لولایت ها همانند هایلایت با فویل بر روی مو قرار می گیرند، اما نسبت به رنگ موی طبیعی یا آخرین رنگ موی پایه ، تیره تر هستند. لولایت همراه با هایلایت برای کمک به از بین بردن تراکم رنگ بلوند با ایجاد بعد بیشتر در موها مورد استفاده قرار می گیرد تا مو طبیعی تر به نظر رسد.

 

رنگ مو لولایت ، مدل رنگ مو لولایت

 

 

حال بعد از توصیف انواع تکنیک ها، بهتر می توانید تکنیک مناسب خود را انتخاب کنید، تکنیکی که با نیازها و مدل موی شما انطباق بیشتری دارد.

اگر هایلایت ریشه طبیعی مد با تمدید کمتر مد نظر شماست،رنگ آمیزی بالیاژ مو، گزینه خوبی است.

اگر هایلایت بلوند یکپارچه از ریشه به انتها، مد نظر شماست، هایلایت فویل گزینه خوبی است.

اما با وجود این موارد، دلیلی برای استفاده همزمان از این تکنیک ها، وجود ندارد. بسته به حالت قبلی و ظاهر بعد از رنگ آمیزی، می توان هر یک از این تکنیک ها را در یک یا چند جلسه انجام داد. اگر پیشتر از یک تکنیک استفاده کرده اید و حال می خواهید تکنیک دیگری را استفاده کنید، ما می توانیم زمان و محل استفاده آن را بسته به مدل موی شما، ارائه دهیم.

می توانید با یکی از آرایشگران ارایشگاه ها در سایت  rangomesh.ir   برای دستیابی به نیازها و خواسته های خود، مشورت نمایید. یک عکس، چیزهای زیادی می گوید، پس توصیه می کنیم عکس موهای خود را به ما بدهید تا شما را به ظاهر مد نظرتان راهنمایی کنیم.

 

آموزشگاه آرایشگری زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.