آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

معرفی آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه غرب تهران - آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران ادامه »

آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج

آموزشگاه های آرایشگری زنانه در کرج - بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه تهران

کلاس آموزش آرایشگری زنانه در تهران ادامه »

آموزش آرایشگری زنانه کرج

آموزش آرایشگری زنانه در کرج ( بهترین آموزشگاه آرایشگری در کرج ) ادامه »

آموزش آرایشگری بانوان

معرفی بهترین مراکز آموزش آرایشگری بانوان در تهران با ارئه مدرک معتر از سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه »

 
آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه

آموزش کاشت ناخن در تهران / کاشت ژل , کاشت پودری ، کاشت قالب و

آموزش کاشت ناخن حرفه ای در تهران - آموزش انواع کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن حرفه ای در تهران توسط سرکار خانم مهری ( آموزش کاشت ناخن با بهترین طرح ها و دیزاین های ۲۰۱۶ در انواع متد های کاشت ناخن با قیمت مناسب ) برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تماس بگیرید .  ( لطفا هنگام تماس یاد آوری کنید که از سایت عروس وب  یا سایت آموزش آرایشگری  اطلاعات تماس را کسب کرده اید )

محیطی صمیمی و دلباز با کادری مجرب و حرفه ای

 

آموزش کاشت ناخن در تهران

مدیریت: سرکارخانم مهری  آدرس: تهران,فلکه دوم صادقیه ,بلوار شهدای صادقیه

تلفن همراه:           تلفن ثابت: ۴۴***** ، ۴۴۲******۶

 این اگهی منقضی شده و غیر فعال است

آموزش حرفه ای کاشت ناخن در تهران

نمونه کار کاشت ناخن سرکار خانم مهری در ادامه مطلب

آموزش کاشت ناخن در غرب تهران - هزینه ی کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در غرب تهران – هزینه ی کاشت ناخن

 

خدمات و آموزش کاشت ناخن تهران

خدمات و آموزش کاشت ناخن تهران

آموزش کاشت ناخن غرب تهران - آموزش کامل کاشت ناخن ژله ایی

آموزش کاشت ناخن غرب تهران – آموزش کامل کاشت ناخن ژله ایی

بهترین مرکز کاشت ناخن غرب تهران

بهترین مرکز کاشت ناخن غرب تهران

آموزش کاشت ناخن حرفه ای در تهران - آموزش انواع کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن حرفه ای در تهران – آموزش انواع کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن - آموزش کامل کاشت ناخن ژله ای

آموزش کاشت ناخن – آموزش کامل کاشت ناخن ژله ای

بهترین مرکز کاشت ناخن غرب تهران - آموزش کاشت پودر و قالب

بهترین مرکز کاشت ناخن غرب تهران – آموزش کاشت پودر و قالب

آموزش کاشت ناخن غرب تهران - کاشت قالب

آموزش کاشت ناخن غرب تهران – کاشت قالب

 

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌ های‌ شان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارند.
آموزش کاشت ناخن تهران  کاشت قالب
در این نوع کاشت که از قالب ناخن مصنوعی استفاده میشود با توجه به اینکه بعضی از مواد اصولی کاشت ناخن در ان رعایت و استفاده نمیشود مثلا سوهان زدن و غیره … بی کیفیت ترین کاشت میباشد

کدام روش کاشت ناخن ضرر کمی دارد و به چه کسانی توصیه می‌شود ؟

معمولا کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن‌های‌ شان دارند توصیه می‌شود. ازآنجا که در این نوع کاشت باید کمترین تماس را با آب داشت، خانه‌ دارها از انتخاب این نوع کاشت پرهیز کنند. این نوع کاشت زمان کمتری نیاز دارد و نظم بسیار خوبی بین کاشت ۱۰ انگشت ایجاد می‌کند.

کاشت قالبی برای چه کسانی مناسب نیست.

این نوع کاشت به افرادی که ناخن‌های پراکنده و یک شکل ندارند اصلا توصیه نمی‌شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن‌های دو دست یک شکل باشند در غیر این‌صورت کاشت به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن کاشت، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود.  این نوع کاشت را می ‌توان روی انگشت‌های استاندارد کار کرد . نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن این کاشت بیشتر است.   ماندگاری کمتری داردو در مقایسه با روش های دیگر  مواد بیشتر مصرف می‌شود.

کاشت پودری ناخن

بهترین نوع کاشت همین نوع پودری است.  برای این نوع کاشت زمانی بیشتر و سوهان‌کشی دقیق و حرفه‌ای جهت یکسان بودن ۱۰ انگشت نیاز است.
حالا کدام روش کاشت ناخن کم ضررتراست؟

کاشت پودری ناخن  زمانبر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می‌گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان‌بر احتیاج به سوهان‌کشی دارد، این کاشت برای کسانی که وقت و حوصله کافی ندارند توصیه نمی‌شود. بهترین نوع کاشت همین نوع پودری است.

کاشت ژل

مواد ژل به صورت آماده قابل خریداری است. بعد از طی مراحل لازم کاشت را در دستگاه یووی قرار می‌دهند تا خشک شود. این نوع کاشت شبیه همان کاشت پودر است و فقط مواد آنها با هم فرق می‌کند. به طور کلی کاشت با قالب یا قلم دو شیوه متفاوت در کاشت پودری هستند که هر یک مزیت‌ها و نکات منفی مخصوص به خود را دارند.
به‌طور کلی بهترین شیوه کاشت پودر با قلم است زیرا شما می‌توانید انواع ناخن‌ها را به‌راحتی کاشت کرده و مشکلات ناخن را برطرف کنید. همچنین محکم‌تر و مقاوم‌تر از کاشت قالب است و کمتر هوا می‌گیرد و شما به راحتی می‌توانید فرم مورد نظر خود را به آن بدهید.

معایب و محاسن کاشت

ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی‌بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می‌کند و فرد احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضی مواقع کاشت برای کسانی که عادت به‌جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود زیرا به دلیل بدمزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آنها می‌افتد. چسب ناخن حساسیت‌زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشت حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آنها دچار اگزما می‌شود و باید هرچه سریع‌تر کاشت را بردارند.

کدام روش کاشت ناخن کم ضررتراست؟

مقایسه انواع کاشت‌ها با هم

کاشت پودری کاشتی است که ۸۰درصد در کل ایران انجام می‌شود. کاشت‌های ژله‌ای ۱۵درصد و کاشت‌های دیگر تنها ۵ درصد مخاطب دارند. کاشت پودری کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد.البته دوام هر کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد.

کاشت ژله‌ای ناخن کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی چه خشک و چه شرجی تا یک ماه دوام می‌آورد. کاشت‌های دیگر هم ترکیبی است یا با مواد مختلف و شیوه‌های متفاوت  مثل کاشت دیپینگ، کاشت سیلک یا کاشت فیبری انجام می‌شود.

آموزشگاه آرایشگری زنانه

یک دیدگاه درباره آموزش کاشت ناخن در تهران / کاشت ژل , کاشت پودری ، کاشت قالب و

  1. روزی گفت:

    هزینه یک دوره کامل آموزش کاشت ودیزاین چقدراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.